Efeler Belediyesi'nden gıda çarşısında temizlik çalışması
Efeler Belediyesi'nden gıda çarşısında temizlik çalışması
İçeriği Görüntüle

Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin, sokak hayvanlarının yaşam koşullarını iyileştirmeye
yönelik önemli bir projeyi hayata geçirmeye hazırlanıyor. Çeştepe Mahallesi’nde yapımı
süren Sokak Hayvanları Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi ile Doğal Yaşam Alanı’nda
çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. 26 bin metrekarelik bir alanda inşa edilen anlamlı
projeyi yerinde inceleyen Başkan Yetişkin, “Türkiye’nin en güzel barınaklarından biri olacak”
dedi.
Efeler Belediyesi tarafından titizlikle yürütülen proje, yalnızca bir barınak olmanın ötesine
geçerek, patili dostlara sağlıklı, güvenli ve huzurlu bir yaşam alanı sunmayı hedefliyor.
EN KALİTELİ MALZEMELER İE EN SAĞLIKLI HAYVANLAR İÇİN HAZIRLANDI
Modern standartlara uygun şekilde planlanan merkezde; hijyenik koşullarda hizmet verecek
mama binası, hayvanların sağlığı ve konforu düşünülerek tasarlanmış ısıtma ve soğutma
sistemli açık ve kapalı padoklar, ilk müdahale odası, tam donanımlı ameliyathane, tedavi
merkezi, rehabilitasyon merkezi ile anne ve yavru odaları en kaliteli malzemeler kullanılarak
inşa ediliyor. Can dostlarının en sağlıklı ve en konforlu şekilde yaşamlarını sürdürebilmeleri
amacıyla hazırlanan tesis 12 bin metrekarelik bir alanda patili dostlara ev sahipliği yapacak.
14 BİN METREKARELİK DOĞAL YAŞAM ALANI
Bu özel mekânın hemen yanında konumlandırılan ve 14 bin metrekare büyüklüğündeki doğal
yaşam alanında ise hayvanların daha özgür bir ortamda vakit geçirebilmesine olanak
sağlayacak. Alana 16 adet ısıtma ve soğutma sistemli konteynerler yerleştirildi ve geniş
gölgelik alanlar oluşturuldu.
“CAN DOSTLARIMIZI EN GÜZEL ŞEKİLDE YAŞATACAĞIZ”
Barınak alanında incelemelerde bulunan Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin, anlamlı
projenin kısa süre sonra hizmete açılacağını müjdeledi.
Başkan Yetişkin, “Sokaktan aldığımız hayvanların en güzel şekilde bakılacağı ve en güzel
şekilde yaşatılacağı bir alan inşa ediyoruz. Hijyenik ve konforlu bir yerde yaşayabilmeleri için

çalışıyoruz. Burada bir kafe de açmayı planlıyoruz. 7’den 70’e vatandaşlarımız can dostlarıyla
birlikte keyifle vakit geçirebilecek. Aydın’ın ve Türkiye’nin en güzel barınaklarından biri
olacak” diye konuştu.

Kaynak: İHA