Didim Belediyesi, Regaip Kandili dolayısıyla Didim Merkez Camii önünde vatandaşlara kandil simidi ikramında bulundu.

Turizmci Menemencioğlu ve Gökten’den  Aydınlı kadınlara jest
Turizmci Menemencioğlu ve Gökten’den Aydınlı kadınlara jest
İçeriği Görüntüle

Didim Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü çalışanları tarafından mübarek üç aylara girişi haber veren Regaip Kandili dolayısıyla, Didim Merkez Camii önünde kurulan stantta Didimli vatandaşlara kandil simidi ikram edildi. Tüm vatandaşların Regaip Kandili’ni kutlayan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda “Üç ayların müjdecisi, Ramazan ayının habercisi olan Regaip Kandili’nin ülkemize huzur, barış ve bereket getirmesini dilerim. Hayırlı kandiller” ifadelerine yer verdi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı