KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL VE MİLLETVEKİLLERİ GENÇLERLE BİR ARAYA GELDİ

banner35

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel ve Cumhuriyet Halk Partisi Milletvekilleri, Halkçı Liseliler tarafından Ada Camping’de gerçekleşen Buğra Tarı İl ve İlçe Başkanları Eğitim ve Dayanışma Kampı’nı ziyaret etti. Kuşadası Belediyesi’nin gençlere yönelik çalışmalarını öğrencilere aktaran Başkan Ömer Günel, “ Yerel yöneticiler olarak gençler için çalışıyoruz” dedi.

Davutlar Mahallesi Sevgi Plajı’nda bulunan Ada Camping’de, Buğra Tarı İl ve İlçe Başkanları Eğitim ve Dayanışma Kampı’nın 3. gününde gerçekleşen buluşmada, Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel’e Aydın CHP Milletvekilleri Bülent Tezcan ve Süleyman Bülbül, CHP Aydın İl Başkanı Ali Çankır, CHP Aydın İl Kadın Kolları Başkanı Ayşe Özdemir, CHP Aydın İl Gençlik Kolları Başkanı Mustafa Dinç, CHP Kuşadası İlçe Başkanı Mehmet Gürbilek, CHP Kuşadası Kadın Kolları Başkanı Ayşegül Dağlı, Kuşadası Belediye Başkan Yardımcısı Oğuzhan Turan ve partililer eşlik etti.

Türkiye’nin farklı kentlerinden gelen Halk-Lis’li öğrencilerin katıldığı eğitim kampında çeşitli atölye çalışmaları, münazara, sunumlar ve spor faaliyetleri gerçekleştirildi.

BAŞKAN ÖMER GÜNEL ÖĞRENCİLER TARAFINDAN COŞKUYLA KARŞILANDI

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel eğitim kampında öğrenciler tarafından coşku ile karşılandı.  Başkan Ömer Günel, öğrencilerle bir süre sohbet ettikten sonra deneyimlerini ve Kuşadası Belediyesi’nin çalışmalarını gençlerle paylaştı.

“YEREL YÖNETİCİLER OLARAK GENÇLERİMİZ İÇİN ÇALIŞIYORUZ”

CHP Genel Başkanı’nın özel danışmanı olarak görev yapan DR. Recep Cengiz’in idaresinde düzenlenen eğitim kampında Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, “Öncelikle sizleri Kuşadası’nda misafir ettiğimiz için çok mutluyum. Bir ilçe belediyesinin Büyükşehir Belediyesi ile ortak çalışabilmesi, hizmet üretmesi açısından çok önemli. Göreve geldiğimiz günden beri Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Özlem Çerçioğlu ile uyum ve iş birliği içerisinde çalışıyoruz.

Bu sayede 3 buçuk yılda Kuşadası’nda çok önemli işler başardık. Z kuşağı olan gençlerimiz önümüzdeki seçimde önemli rol alacaklar. Kuşadası Belediyesi olarak Aydın Büyükşehir Belediyesi ile özellikle gençlere yönelik ortaklaşa projelere imza attık.

Gençlerimizin dijital dünyaya verdiği önemi bildiğimiz için İstasyon Kuşadası adı altında yeni nesil bir eğitim merkezi kurduk. Türkiye’nin İstanbul’dan sonra en büyük istasyon merkezi Facebook ve Google desteğinde Kuşadası’nda bulunuyor. Sizin gibi genç arkadaşlarımız dijital dünyaya dair eğitimlerini burada sürdürüyorlar. İkinci önemli projemiz ise içinde bulunduğumuz bu alan. Değişen turizm anlayışı doğrultusunda Aydın Büyükşehir Belediyesi ile Kuşadası Belediyesi ekipleri 4 ay gibi kısa bir zamanda Ada Camping’i tamamladı ve Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu’nun katılımı ile açılışı yapıldı. Biz yerel yöneticiler olarak gençlerimizin yaşadığı sorunlara ne kadar çözüm getirip ne kadar dokunabiliriz konusunun üstüne çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda üniversiteli gençlerimize ücretsiz akşam yemeği veriyoruz. Sınav dönemlerinde de öğrencilerimizin yanında oluyoruz. İkram araçlarımız sınav merkezlerinde yiyecek ve içecek desteğinde bulunuyor.

Bugün dijitalleşen dünyayı konuşuyoruz. Bu değişime ayak uydurmak için de Y ve Z kuşağının talep ve beklentilerine uygun olacak şekilde doğa ile iç içe bir ortamda eğitim, etkinlik ve paylaşım odaklı bir çalışma alanı yapıyoruz” dedi.

“GENÇLERİN ÖNÜNDEKİ ENGELLER CHP İKTİDARINDA KALDIRILACAK”

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Aydın Milletvekili Süleyman Bülbül, CHP’nin gençlik ve ülke sorunlarına çözüm üreten bir parti olduğunu belirterek “Gençlerin en büyük sorunlarından biri barınmadır. Diğeri ise ifade özgürlüğüdür. Barınma sorunlarını çözmek için Türkiye’nin birçok il ve ilçelerinde CHP’li Belediyeler tarafından yurtlar açıldı. İfade Özgürlüğü sorununu da Cumhuriyet Halk Partisi iktidarında ortadan kaldıracağız. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu ve Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel’in öğrenciler ile ilgili yaptığı çalışmaları takdir ediyoruz” dedi.

“DÜNYAYLA YARIŞACAK OLAN NESİL SİZLERSİNİZ”

Gençlerin dijital dünyaya ayak uydurduğunu ifade eden Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Aydın Milletvekili Bülent Tezcan ise, “ Büyük Zaferin ve Milli Mücadele’nin 100. Yılı’nda ve Aydın’ın kurtuluşunun başladığı tarihlerde Kuşadası Ada Camping’de anlamlı bir eğitim kampındasınız. Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları dünyada unutulamayacak bir destanı başlattı. Bu önemli haftada burada bulunan gençlerle bir araya gelmek bizler için çok güzel bir duygu. Siz gençler bizim geleceğimizsiniz. Dünyaya ayak uydurarak dijital dünyayı yakalayacak olan nesil de sizlersiniz” dedi.

Selva Demirci

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.