AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

Başkan Çerçioğlu"Milletimize Hizmet Yolunda Daha Güçlü ve Kararlı Şekilde Çalışacağız"

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Genel Başkan ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde gerçekleştirilen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Çerçioğlu, vatandaşlara hizmet etme noktasında kararlılık mesajı verdi.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Genel Başkan ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde gerçekleştirilen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Çerçioğlu, vatandaşlara hizmet etme noktasında kararlılık mesajı verdi.

Çerçioğlu, toplantının ardından yaptığı değerlendirmede, Türkiye'nin kalkınması ve şehirlerin gelişimi için çalışmalarını sürdüreceklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:

"Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik. Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda; güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz."dedi.